مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش

مشاوره فروش، مشاوره مهندسی فروش، ارتقا فروش، افزایش فروش، تشکیل تیم فروش،

مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش

مشاوره فروش، مشاوره مهندسی فروش، ارتقا فروش، افزایش فروش، تشکیل تیم فروش،

توضیحات عکس
مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش
مدرسه بازاریابی و فروش ایران و آکادمی فروش و بازاریابی ایران ، متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس حاصل نمایید..


معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
09123998027
09034991194
تماس با استاد علی خویه
09122991608
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام @alikhoobeh و @drmall
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
پیوندها
دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۳ ب.ظ

هنر فروش موفق

         هنر فروش موفق     
         فروش یک بازی فوتبال  است بین  دوتیم خریداران و فروشندگان که در انتها هر دو تیم زمین را با نتیجه برنده برنده ترک خواهند کرد
         چرخه هفت مرحله ای فروش
 
نزدیکی  : (ایجاد ارتباط) اثر گذاری اولیه

صلاحییت(یا مشتری قدآرت خرید دارد؟)

توافق در مورد نیاز :(آیا همین کالا رفع نیاز خواهد کرد؟)

         فروش کمپانی :(دادن حسّ امنیت و آسودگی خاطر به مشتری)
 
برآورده کردن نیاز(اطمینان از رفع نیاز توسط محصول)

گرفتن تعهد : (تقاضا برای سفارش)(پس همین حالا می خرید،مگر نه؟)

تثبیت فروش(تکرارمراحل،پر کردن فرم ها وغیره....)

 


علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 18 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   


 

First impression
تآثیر گذاری در اولین ملاقات
به مشتری سلام کنید.

او را به اسم صدا کنید.

کمپانی خود را بصورت خلاصه فی معّرفی کنید.

       یک سؤال باز بپرسید.
         بخش انسانی فروش را ببینید
مردم انجام معامله با ادمهای موفق را ترجیح میدهند.     
         فروش فقط با روحیه مثبت عملی است
نزدیک به77% انچه در طول روز میبینیم یا میشنویم منفی         هستند
         پیروی از نظم و ترتیب در فرایند فروش غیر قابل انکار است
دارند افراد بسیار موفق نگرشی هدفگرا

زندگی راه را به انهایی نشان میدهد که میدانند به کجا میروند.
        درتدوین اهداف هوشمندSMARTاستفاده از قانون

 

 

 

         اجازه ندهید با اهداف دیگران هدایت شوید
       داشتن هدف های دراز مدت مانع سرخوردگی شما از شکست های کوتاه مدت خواهد شد

       چارلز نوبل
         منافع ارزشمند تدوین هدف
         مقصدی معلوم برای حال و اینذه تعیین میکند.

         مقصود را شفاف مینماید.

         جهت اقدام فوری انگیزه ایجاد میکند.

         حس انجام کار به شما میدهد.

         می توان با آن مقدار موفقییت را سنجید.

         موفقییت شما را تایید میکند.

         عزت نفس به وجود می اورد.

         ایجاد تعهد می نماید.
         تما شا گر بازی نبا شید.خودتان بازی کنید.زندگی نه به تماشا گران بلکه فقط به بازیگران جایزه میدهد
  از گرفتار شدن به سیندرم اف-دی-اچ بپرهیزید
                         

                                                 F.D.H(Fat.dumb.happy)

         سه راه اصلی برای دستیابی به عزت نفس
         تصویر سازی خلاق                                            

         تعادل                                                             

         خواندن وخواندن                                                  
         نکات اساسی فروش
         اولین اصل فروش باور داشتن خود در این حرفه است.
         فروش شغل انسانهاست
         احسات و عواطف باید در مرکز توجه قرار گیرد

                                  انسانها با احساسشان میخرند و با     منطقشان انرا توجیح می کنند
         مدل ساده فروش

 

         شما با خرید محصول(ویژگی محصول)

                 میتوانید(مزیت محصول)

         که به معنی(منفعت مشتری)

 
 
         انسانها با احساس خودشان می خرند نه با احساس شما.به احساس مشتریتان احترام بگذارید و انرا تحقیر نکنید و سعی کنید به احساس وی در مورد محصول پی ببرید
 
همه از اشتاه کردن می ترسند

افراد ممکن است از خریدهای قبلی شان تجربه های تلخی داشته باشند

دهان و زبان فروشنده قلم موی نقاشی است و خرید یک تصویر زیبا برای خریدار

جملات فروش را با دوستانتان تمرین کنید تا در شرایط واقعی کاملا مسلط باشید

مثال:   نمیدانم سفید دوست دارید یا مشکی..........(خوب سوال کن)

 

 

 

 

 

 

 

 خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 18 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   


 

 

 

 

 

 

 

 

         9
 
         راستشو بخواهید...........(یعنی تا حالا دروغ میگفتم)

         چی بگم!..............(یعنی خودم هم نمیدونم)
         پنج عامل تصمیم گیری مشتری
         1: فروشنده

         2: کمپانی

         3: قیمت

         4: وقت(زمان)
         فروشنده
         صداقت فروشنده

         قضاوت فروشنده

         علاقه به فروشنده
         کمپانی
         صداقت کمپانی

         عمل  به ادعا

         شهرت خوب

ظرفیت کافی برای اجرای خواسته ها و نیاز های مشتری
         قیمت
مردم بر اساس ارزش می خرند نه قیمت.
هزینه..............خیر
بها....................بله
خرج...................خیر
سرمایه گذاری.............بله
         وقت
         بهترین زمان خرید همین حالاست

         چه کار میتوانم بکنم تا شما همین حالا خرید کنید؟
         بر قراری حفظ روابط با کیفیت بالا
         40%  ایجاد اعتماد

لباس

اراستگی

زیورآلات

طرز برخورد

زبان بدن

عکس/گواهینامه/لوح سپاس..

ارائه محصول

فهرست رضایتنامه های مشتریان سابق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
      30%   تمرکز بر شناسایی نیاز



         اول بپرسید، وبعد اظهار نظر کنید

         اول بفهمید ،بعد بفهمانید(استیفمن کووی)

 

 
         20% ارائه محصول
         محصول را در سطح درک واضح مشتری ارائه کنید.

         مشتری را با ویژگی ها و مزایای محصول بمباران نکنید.

         از کلمات خیلی تخصصی استفاده نکنید.

         قبل از ارائه محصول انرا کاملا اماده کنید.

         بر منافعی که نصیب مشتری میشود تمرکز کنید.
  WIIFM(What’s in it for me?)
         10% تایید مشتری
         مطمئن شوید مشتری همه چیز را به خوبی درک کرده و ابهامی وجود ندارد
     قوانین مهّم فروش
 
      قانون AIDAS

 

                 Attention               :       جلب توجه
                                جلب توجه کنید تا به حرفهایتان گوش کند  
           Interest                                        علاقه
                                 ویژگی های محصول را ذکر کنید   
           D:Desire      ایجاد میل                                 
                                منافعی را که نصیب خریدار خواهد شد،برشمارید
           Action تصمیم گیری                                 
                                به خریدار کمک کنید که تصمیم بگیرد
           Satisfaction        رضایت                                 
                 اطمینان حاصل کنید که خریدار از تصمیم خود راضی است و خدمات پس       از فروش را برای وی توضیح دهید
         SPINقانون
         SITUATION QUESTIONSپرسش در مورد وضعیت ها     

         PROBLEM QUESTIONS          پرسش در مورد مشکلات                  

         IMPLICATION QUESTIONS     پرسش در مورد پیامدها    

         NEED PAY OFF QUESTIONS    پرسش در مورد بازده ها  
         Locate قانون
         FAB قانون
         فروش و ملاقات با مشتری
       تحقیقات پیش از ملاقات:
        نام شرکت

        حوزه فعالیت

        سابقه حضور در بازار

مطالعه ژورنال ها/روزنامه ها/جراید/کتاب ها/اینترنت
     اهداف پیش از ملاقات
     تجزیه و تحلیل بعد از ملاقات
       چه نتایجی حاصل گردید؟

       نقاط قوت وضعف مذاکره.
       درصد موفقیت.
       نکات قابل بررسی جهت فروش در آینده.
       چگونه مراحل طی گردید؟

انواع خریداران
         خریدار وظیفه گرا  25%
         ویژگی مدیر را داراست

         صریح و ناشکیباست

         تجارت مآب است

         تجارت مآب است

         قاطع و روشن است

         عمل گرااست
         توصیه در مورد خریدار وظیفه گرا
         به اصل موضوع بپردازید.

 
         از صحبت های جزئی بپرهیزید.

 
         زیاد سعی در ایجاد ارتباط نزدیک نکنید.

 
         از حد اقل زمان استفاده کنید.
         خریدار تحلیل گرا 25%
       به کندی تصمیم می گیرد

       دقت و مطابقت برایش مهم است

       حسابداران،بانکداران،مسؤلان مالی و متخصصین مالی جزء این گروه هستند
         توصیه در مورد خریدار تحلیل گرا
       با آنها دقیق باشید.
       دقیق و مشخص حرف بزنید.
       آرام باشید.
       اطلاعات کافی بدهید.
       روی کاغذ و با ماشین حساب اثبات کنید.
       در ارائه محصول دقیق باشید.

         خریدار رابطه گرا 25%
       خویشتن دار است.
       فکر و گفته دیگران برایش اهمیت دارد.
       نقطه نظر دیگران را در ذهن حفظ میکند.
       به محبوبیت علاقمند است.
       نگران اضهار نظر دیگران است.
       با دیگران مشورت می کند.

 
        سوآل های متعدد میپرسد.
       مردد و دو دل است.
         به ادامه حضور با شما علاقمند است.
         توصیه در مورد خریدار رابطه گرا
       آنها را تحسین کنید.

       به نگرانی هایشان توجه کنید.

       زمینه های مشترک بیابید.

       از دیگر خریداران مثال بزنید.

       به انها اطمینان خاطر بدهید.
         خریدار حتمی 20%
       دقیقاً خواسته ونیاز خود را میشناسد واز آن اطلاع دارد.

       اگر کالا موجود باشد میخرد.

         همکاری می کند.
         توصیه در مورد خریدار حتمی 20%
       سعی کنید کالای مورد نیازشان را ارائه کنید

       از آنها بخواهید شما را به دیگران توصیه کنند

       مراحل خرید را برایشان آسان کنید
         خریدار بی تفاوت 5%
       بد بین است.

       ایراد گیر است.

       اغلب افسرده است.

       حتیّ اگر ممحصول را مجّانی ارائه کنید ، نمی خرد.

 

 




 خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 18 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   





         توصیه در مورد خریدار بی تفاوت
       با آنها وقتتان را تلف نکنید.

       در صورتی که وقت کافی داشته باشید،چرخه فروش را با آنها تمرین کنید.

 
     چرا مشتریان میخرند؟
       تمایل به سود بردن.

       ترس از ضرر.

       اطمینان وارامش.

       امنیت وحفاضت.

       افتخار به مالکیت.

       ارضا کردن احساسات شخصی.
     قانون 20%و80% ویلفر پارتو اقتصاددان ایتالیایی1895                    
         20% رده بالای فروشندگان 16 برابر 80% دیگر فروشندگان می فروشند

         20% از 20% رده بالای فروشندگان،یعنی 4% کل،50برابر طبقه متوسط میفروشند

         20% از 4% باقیمانده ، 80 برابرکل فروشندگان میفروشند

         20% از فعالیت ها 80% هزینه ها را مصرف می کنند

         20% از فروشندگان 80% درصد فروش کمپانی را تأمین میکنند
     درصد انتقال اطلاعات
       77% از طریق چشم

       14% از طریق گوش

       9%از طریق حواس

       بهترین سخنران فقط 14% قدرت انتقال از طریق گفتار دارد

       شنیدن  +  دیدن = 91%
     ارزشهای تجارت
       درستی

       کیفیت

       عالی بودن

       خدمت به مشتری

       اهمیت دادن به مردم

       سود آوری

       نوآوری و ابتکار

       علاقه به خود
     Up selling and cross selling

         Up selling                                      cross selling

     فروشنده حرفه ای
         حرفه ای ظاهر می شود.

         حرفه ای عمل می کند.

         حرفه ای حرف می زند.

         حرفه ای راه می رود،می نشیند،وبلند می شود.

         حرفه ای رابطه بر قرار می کند.

         بیشتر به قکر مشاوره و حل مشکلات مشتری است.

         سرنوشت مشتری برایش مهم است.

         به مشتری و رفع نیاز او فکر میکند،نه به درآمد خود.

         وقت مشتری برایش اهمیت دارد.
     فروشنده حرفه ای
 

 

 

 

                پایان                            

 

 

 
 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی