مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش

مشاوره فروش، مشاوره مهندسی فروش، ارتقا فروش، افزایش فروش، تشکیل تیم فروش،

مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش

مشاوره فروش، مشاوره مهندسی فروش، ارتقا فروش، افزایش فروش، تشکیل تیم فروش،

توضیحات عکس
مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش
مدرسه بازاریابی و فروش ایران و آکادمی فروش و بازاریابی ایران ، متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس حاصل نمایید..


معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
09123998027
09034991194
تماس با استاد علی خویه
09122991608
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام @alikhoobeh و @drmall
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
پیوندها
پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۴ ب.ظ

تحقیقات بازاریابی

 

 

تحقیقات بازاریابی

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل

 شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای تحقیقات بازاریابی، مهندسی بازاریابی، آنالیز و تحلیل بازار

 

تالیف و ترجمه:

علی خویه

www.khooyeh.com

مدرس دانشگاه، مشاور و مجری تحقیقات بازاریابی


ادامه مطلب
[ ۱۳٩٢/٤/٢ ] [ ۸:٥٦ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com ]

اهمیت روز افزون اطلاعات

 

امروزه اطلاعات به عنوان یک منبع استراتژیک برای هر سازمانی در آمده است. داشتن و یا دستیابی به اطلاعاتِ کامل،‌ مربوط و به‌هنگام می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی هر بنگاه اقتصادی قرار گیرد. داشتن اطلاعات مفید برای هر سازمانی ضروری است. برای انجام مؤثر فعالیت‌های شرکت، فرآیند تصمیم‌گیری و استفاده از فرصت‌های بازار، نیاز به وجود سیستم اطلاعات تجاری الزامی است. سیستم اطلاعات تجاری، اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مدیران برای کمک به فرآیند تصمیم‌گیری قرار می‌دهد.

تحقیقات بازاریابی (Marketing Research) یکی از بخش‌های مهم در سیستم اطلاعات تجاری با نگاه بازاریابی است. با استفاده از تحقیقات بازاریابی می‌توان با مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان، خریداران، مدیران بازاریابی و در کل عموم مردم ارتباط برقرار کرد و از این طریق به تبادل اطلاعات پرداخت.

تحقیقات بازاریابی یکی از اجزاء اصلی علم بازاریابی  است که وظیفه این شاخه از دانش چنین است: تعیین , جمع آوری , تحلیل و ارائه سیستماتیک و عینی اطلاعات به منظور بهبود تصمیم گیریهایی که با شناخت فرصتها و حل مشکلات در بازاریابی مرتبط هستند.

فیلیپ کاتلر یکی از نظریه پردازان اصلی این دانش , آنرا اینگونه تعریف کرده است: تحقیقات بازاریابی عامل ارتباط دهنده بین مصرف کنندگان , مشتریان و جامعه از طریق اطلاعات به بازاریاب( تولید کننده) تعریف  می شود.

درواقع تحقیقات بازاریابی در پی شناسایی و گردآوری و تجزیه و تحلیل آن دسته از اطلاعاتی برمی آید که به فرصتهای بهتری در ارائه و عرضه کالا و یا خدمات خاصی می‏انجامد و یا مشکلات و تهدیدهای پیش روی بازاریابی کالا و یا خدمات خاصی را تبیین کرده و راهکارهای برون رفت از مشکلات را ارائه می دهد.

تحقیقات بازاریابی از بُعد رشته‌ای دارای ماهیت چند رشته‌ای و از نظر عملیاتی و اجرایی، فعالیتی بین رشته‌ای محسوب می‌شود  و خوشبختانه در شرایط فعلی و در سطح جهانی نگاه نادرست به این رشته در قالب نگرشهای خطی ، تک بعدی و تک رشته ای ، وابستگی به سایر حوزه های علمی ، معادل پنداری با سایر حوزه های اطلاع رسانی ، تبلیغات ، روابط عمومی ، پژوهشگری ، مدیریت و همانند آن در حال کمرنگ شدن می باشد.

وجود شرکت‌های فعال در حوزه تحقیقات بازاریابی در کشور،‌ فرصت‌های مطلوبی را جهت فعالیت‌ یک انجمن صنفی با هدف یکپارچه‌سازی منابع و گسترش فرهنگ بهره‌گیری از خدمات تحقیقات بازاریابی، همچنین کمک به استانداردسازی تدریجی فعالیت‌های این رشته از علوم فراهم نموده و بر اساس چنین روندی انجمن تحقیقات بازاریابی در کشور شکل گرفته است.

 

ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی

  1. پیچیده‌تر شدن داد و ستدهای تجاری و رقابت فشرده‌تر چه در سطح ملی، بین‌المللی و جهانی نسبت به دهه‌های قبل.
  2. داشتن اطلاعات کافی از عوامل تأثیرگذار در بازار، عواملی که اگر راجع به آن‌ها اطلاعات کافی و به روز نداشته باشیم، به دشواری می‌توانیم در بازار باقی بمانیم.
  3. نخستین گام در راه شناخت صحیح بازار هدف تعیین مخاطبان محصول و در نتیجه زیربنای مدیریت سازمان‌هایی که برنامه کار خود را با توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان تنظیم می‌کنند.
  4. تعیین سیاست‌های بازاریابی و استفاده از عوامل قابل کنترل و خارج از کنترل بازار به بهترین وجه.
  5. کشف بازارهای جدید، گسترش موارد استفاده از محصولات یا خدمات فعلی.
  6. کاهش ریسک ناشی از تصمیمات نادرستی که ممکن است از عدم اطلاعات کافی در ارتباط با موضوعی گرفته شود.
  7. پیش‌بینی و تخمین تقاضا برای محصول، تعیین میزان عرضه و فروش آتی محصول و جلوگیری از نوسان تولید. (کمبود عرضه یا تقاضا)
  8. کاهش هزینه‌ها به دلیل تولید بر طبق نیاز و خواسته مشتری، مدیریت انبارداری (جلوگیری از کمبود یا مازاد محصول در انبار)، ثبات قیمت، شناسایی دقیق بازار هدف و تولید محصول بر طبق آن .
  9. توجه ویژه‌ به بُعد اجتماعی، روانی و عاطفی انسان‌ها در مصرف محصولات (بدون اتکای صِرف به کالا محور بودن افراد ) با تکیه بر خواسته‌های مشتریان.
  10. ارتباط بهتر با مخاطبین بازار.
  11. استفاده از تحقیقات بازاریابی هم برای کالاهای مصرفی (تولید محصول جدید، اثربخشی فعالیت‌های تبلیغاتی‌، معرفی محصول و شرکت به بازار و ...) و هم کالاهای سرمایه‌ای و واسطه‌ای (تولیدکنندگان کالاهای واسطه‌ای، ارائه‌دهندگان خدمات مالی نظیر بانک‌ها و بیمه، سازمان‌های دولتی و آموزشی و ...).
  12. دستیابی به اطلاعات مختلف مانند کیفیت محصولات، رنگ، بسته بندی، توزیع، ترفیع، خدمات پس از فروش، خصوصیات و مزیت‌های رقابتی کالاها و خدمات رقبا و استفاده از آن‌ها برای تجزیه و تحلیل (نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات شرکت) و در نهایت کمک به تصمیم‌گیری بهتر مدیران.
  13. از مهمترین کاربردهای تحقیقات بازاریابی آشنایی با خواسته های مصرف‌کنندگان تمایلات و دیدگاه‌های مخاطبان هدف، واکنش مصرف‌کنندگان نسبت به یک محصول خاص و نحوه انتخاب یک محصول خاص است که این امر به بقای آن محصول در بازار کمک می‌کند
  14. ( برگرفته شده از سایت انجمن تحقیقات بازاریابی ایران)
[ ۱۳٩۱/٧/۳٠ ] [ ۱٢:٢٤ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com ]

به نام خدا

قابل توجه کلیه ناشران گرامی و علاقمندان به اسپانسر در چاپ و انتشار کتاب و سرمایه گذاران محترم

کتاب مشاور بازاریابی و فروش،  در 820 صفحه آماده چاپ و نشر می باشد در صورت تمایل اعلام آمادگی نمایید

 

 

به نام او که همه هستی از اوست

مشاور بازاریابی و فروش

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران

 بازاریابی، فروش، روابط عمومی وتبلیغات

نویسنده و مترجم:

مهندس علی خویه و فهیمه احمدی

www.khooyeh.com

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1390

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات

 

فهرست برخی از مطالب کتاب:

  • مشاور کیست مفاهیم اساسی
  • مطالعه موردی...
  • مشاور مدیریت کیست
  • مشاور بازاریابی کیست
  • تعریف مشاوره و مشاور بازاریابی
  • مشاور بازاریابی یک تخصص مهارت دانش یا هنر
  • هدف از مشاوره
  • مشاوره مبتنی بر هدف
  • اهمیت و ضرورت مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات
  • مطالعه موردی...
  • نقش های یک مشاور بازاریابی و فروش و تبلیغات
  • وظایف مشاور بازاریابی فروش و تبلیغات
  • ارزیابی نقش حساس مشاور بازاریابی
  • مشاوران آکادمیک یا تجربی
  • دلایل عدم اعتماد به مشاوران مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات
  • تکنیک های اعتمادسازی در مشتریان مشاوره
  • نمونه مطالعه موردی
  • فرایند مشاوره بازاریابی
  • تجزیه و تحلیل فرصت های بازاریابی
  • تهیه خط مشی مشاوره بازاریابی و فروش
  • تهیه برنامه ها مشاوره بازاریابی
  • مدیریت پروژه های مشاوره بازاریابی  فروش و تبلیغات
  • برنامه های عملی
  • اصول مهم انتخاب مشاوران بازاریابی
  • ابزارهای مشاوران بازاریابی فروش وتبلیغات
  • انواع مشاوره و اصول اجرا
  • سیستم های گزارش دهی مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات
  • سیستم ارزیابی فعالیت های مشاوران
  • تحقیقات مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات
  • غلبه بر موانع مشاوران
  • چالش های مشاوران بازاریابی و فروش
  • اصول فنی مشاوره مدیریت بازاریابی
  • تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط مشاوران بازاریابی
  • تغییر نگرش مشتریان مشاوره
  • معاینه فنی مشتریان مشاوره
  • معاینه سیستم مشتریان مشاوره
  • معاینه مشتریان مشتریان مشاوره
  • معاینه کارکنان مشتریان مشاوره
  • معاینه واحد بازاریابی فروش و تبلیغات مشتریان مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات
  • عارضه یابی – اصول تکنیک ها مهارت روش
  • مدل های عارضه یابی مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات
  • گردآوری و پردازش اطلاعات عارضه یابی
  • اصول پاسخگویی به مشتریان مشاوره
  • شیوه رفتار با مشتریان مشاوره
  • رضایت سنجی مشتریان مشاوره
  • نکاتی که در جلسه مشاوره باید رعایت کرد
  • ویژگی های محل مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات
  • تصمیمات اساسی مشاوران بازاریابی فروش وتبلیغات
  • مذاکره مشاوران
  • اصول قبل از جلسه مشاوره
  • اصول حین جلسه مشاوره
  • اصول بعد از جلسه مشاوره
  • تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مشاوره
  • نفوذ مشاوران و تکنیک های نفوذ در مشتریان
  • تاسیس واحدمشاوره بازاریابی
  • شیوه های تعامل مالی با مشتریان مشاوره
  • واحداستراتژیک مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات
  • ارتباط موثرتر با مشتریان مشاوره
  • ایجاد رابطه بین خواسته های مشتریان مشاوره و اجرای فرایندها
  • کنترل رفتار مشتریان مشاوره
  • شناسایی مشتریان مشاور
  • استفاده از تحقیقات بازار و بازاریابی
  • اطلاعاتی که مشتریان مشاوره مخفی می کنند
  • دلایل پنهان کردن اطلاعات توسط مشتریان مشاوره
  • ایجاد پیوند بین واحد های مختلف و مشاوره
  • ایجاد پیوند بین استراتژی و مشتری
  • منشور اخلاقی مشاوران
  • سوگند نامه مشاوران
  • هفت رفتار ضروری مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات
  • مشاوره رابطه ای
  • عوامل روانشناختی مشاوران
  • عوامل اجتماعی و فرهنگی مشاوران
  • نمونه قراردادهای مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات
  • تفاوت ها و شباهت های مشاوران بازاریابی با انواع دیگر مشاوران
  • تفاوت مشاوران اروپایی ژاپنی و آمریکایی
  • تفاوت های نگرش به مشاوره
  • پرسش های مشاوران در جلسات مشاوره
  • خصوصیات یک جلسه مشاوره
  • مذاکرات حرفه ای مشاوران
  • زبان بدن در مشاوران
  • الگو های مشاوران
  • طراحی سیستم اخبار و اطلاع رسانی مشاوران
  • تمایز مشاوران
  • مشاوره مشارکتی
  • بازاریابی مشاوره و خدمات مشاوره
  • جلسات دفاع مشاوران
  • خط مشی های مشاوران مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات
  • خط مشی های دفاعی مشاوران
  • مطالعه موردی
  • مشاوره بازاریابی جهانی
  • مشاوره جهت ورود اداره و ماندن در بازارهای جهانی
  • شناخت و پیش بینی بازارهای جهانی
  • مشاوره صادرات و واردات
  • مشاوره خطوط تولید
  • مشاوران فعالیت های پیشبردی
  • مشاوره تبلیغات
  • مشاوره اهداف تبلیغات
  • مشاوره رسانه های تبلیغاتی
  • مشاوره روابط عمومی و برنامه ها و سیاست های روابط عمومی
  • مشاوره قیمت گذاری
  • مشاوره موسسات خدماتی
  • مشاوره برند و نام و نشان تجاری
  • مشاوره کانال های توزیع
  • مشاوره بازاریابان
  • مشاوره کارکنان فروش
  • مشاوره حقوق و مزایای کارکنان فروش
  • مشاوره انگیزه
  • مشاور فروش مویرگی
  • مشاوره کارکنان فروش و بازاریابی
  • مشاوره پارتیزانی و چریکی
  • مشاوران خلاق – ویژگی های خصوصیات اصول مهارت و فرایندها
  • تکنیک های خلاق در مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات
  • گروه کانون در مشاوره مشتریان
  • تشکیل کمیته های مختلف برای مشتریان
  • جلسات آموزشی مشاوران
  • دستور کار مشاوران بازاریابی فروش تبلیغات
  • اثربخشی مشاوره بازاریابی
  • مشاوران مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات موفق دنیا
  • مشاوره بازاریابی در 30 روز برای مشتریان خاص
  • دلایل ترک مشاوران
  • نقش مشاوره در بحران ها
  • مشاوره در شرایط سخت بازار
  • ویژگی های مشاوران حرفه ای
  • نمونه فرم های بازدید مشاوران
  • نمونه مطالعات موردی
  • مشاوران انرژی دهنده
  • مشاوران انگیزه بخش
  • مشاوران تغییر دهنده و تحول گرا
  • مشاوران تند کننده
  • مشاوران ریزبین
  • حل مساله و تصمیم گیری مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات
  • مشاوران گذشته محور و آینده محور
  • مشاوران نظم دهنده و کوتاه کننده
  • مشاوران تمرکز گرا و تنوع گرا
  • مشاوران استراتژی گرا و سیاست گرا
  • مشاوران روش گرا و فرایند گرا
  • مشاوران تکنیکی و مشاوران تاکتیکی
  • مطالعه موردی . مراقب این نوع مشاوران باشید...
  • مقایسه مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات در سازمان های خصوصی عمومی دولتی انتفاعی  غیر انتفاعی خدماتی و...
  • مشاوره مبتنی بر کلاس درس و آموزش محور
  • مشاوره مبتنی بر مراقبت
  • مشاوره مبتنی بر جهت گیری مدیران
  • مشاوره مبتنی بر جهت گیری مشتریان
  • مطالعه موردی – مشاوره خودطراح
  • مطالعه موردی – مدیریت دانش در مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات
  • فازهای کاربردی مشاوره
  • فازهای پیش ترکیب مشاوره
  • فازهای ترکیب عملیاتی مشاوره
  • مطالعه موردی – مرسدس و کرایسلر
  • پاسخ های مشاوران بازاریابی
  • پاسخ های محیطی
  • پاسخ های مدیریتی
  • پاسخ های سازمانی
  • پاسخ های رقابتی
  • پاسخ های جمعی
  • توسعه فرامشاوره در مشاوره بازاریابی
  • برنامه های دستمزد مشاوران
  • سبک های مشاوره و مشاوران
  • مشاوره به سبک T
  • مشاوره به سبک G
  • مشاوره به سبک H
  • مشاوره به سبک Z
  • آزمون های مورد استفاده مشاوران
  • سطوح مختلف مشاوره مدیریت
  • مطالعه موردی سطح 5 مشاوره
  • سوئ استفاده از مشاوران
  • دیدگاه های شخصی مشاوران داخلی و خارجی
  • مطالعه موردی – در حاشیه بودن مشاور مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات
  • چک لیست های عملیاتی مشاوره بازاریابی
  • منابع و پیوست ها
  •  

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۴
علی خویه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی