مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش

مشاوره فروش، مشاوره مهندسی فروش، ارتقا فروش، افزایش فروش، تشکیل تیم فروش،

مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش

مشاوره فروش، مشاوره مهندسی فروش، ارتقا فروش، افزایش فروش، تشکیل تیم فروش،

توضیحات عکس
مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش
مدرسه بازاریابی و فروش ایران و آکادمی فروش و بازاریابی ایران ، متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس حاصل نمایید..


معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
09123998027
09034991194
تماس با استاد علی خویه
09122991608
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام @alikhoobeh و @drmall
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
پیوندها
چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۳ ب.ظ

"فروش" یا "اجاره"

"فروش" یا "اجاره"

تفاوتی استراتژیک برای بیان واژه ی "صنعت" برای مجتمع های تجاری...

با تشکر از دوست بزرگوار در خصوص موضوع مطرح شده که آیا میتونیم واژه ی صنعت رو برای مجتمع های تجاری بکار ببریم یا خیر؟

امیدوارم از مطرح شدن این موضوع ناراحت نشین، قصدم صرفا تبادل اطلاعات و استفاده از نظرات همه ی اساتید در این زمینه هست.


اگه مجتمع های تجاری رو بعنوان یکی بنای زیبا با معماری خلاقانه بدونیم (در واقع از نگاه شرکت های طراحی و سازنده)، کاملا موافقم که ما نمیتونیم اون رو به نام صنعت بشناسیم چون از دیدگاه دست اندرکاران سازنده مجتمع های تجاری هم مانند سایر ساختمان های دیگه صرفا یک بنا هست که ساخته میشه (با این تفاوت که مجتمع تجاری رو با طراحی های منحصر بفرد و زیباشون بعنوان یک آدرس جدید در اون منطقه از شهر و گاها تمام شهر و یا کشور میکنن) اما در نهایت پس از اتمام مرحله ی ساخت آن سازندگان به سراغ طراحی و ساخت بناهای دیگه میرن...


* نکته قابل توجه نگاه به مجتمع های تجاری پس از مرحله ی ساخت و آغاز "بهره برداری" هست، هرچند تمامی زیرساخت ها در مراحل ساخت شکل میگیره ولی باز هم مستلزم استفاده از تجربیات بهره برداران مجتمع های تجاریه...

در واقع منظورم پایه و اساس مدل کسب و کار در یک مجتمع تجاری هست!

علم جدیدی که در خصوص مدیریت مراکز خرید وارد ایران شده با مدیریت سنتی پاساژها که هر یک از کسبه مالک واحد تجاری خودشون هستن و مدیریت بصورت هیاتی و انتخابی از سوی مجمع مالکین اتفاق میفته و معروف به مدیریت اجرایی هست کاملا تفاوت داره.

اتفاقی که در ایران تا کنون افتاده و در اکثر مجتمع های در حال ساخت میفته به این صورته؛

بدلیل وام هایی که سرمایه گزاران برای ساخت میگیرن و زود بودن تاریخ سر رسید بازگشت وام بهمراه بهره و یا بازگشت سرمایه بهمراه سود به سرمایه گزاران هستش که مالکین و سرمایه گزاران رو به فکر "پیش فروش" یا واگذاری "سرقفلی" واحدهای تجاریشون میندازه و نه "اجاره یا مشارکت" که باعث میشه به موضوع مدیریت مرکز خرید اهمیت کمتری بدن و یا گاها اصلا اهمیتی ندن...

در سطح بین المللی صاحبین مراکز خرید بدلیل اینکه هیچ یک از واحدهای تجاری رو برای فروش نمیگذارن و برای ایجاد ارزش افزوده برای ملک به فکر اجاره دادن و یا مشارکت با صاحبین صنعت خرده فروشی هستن، ازینرو می بایست به صنعت خرده فروشی هم اشرافیت داشته باشن

(Business plan , P&L, etc)

و برای کنترل صندوق های مشارکتی (retail)، کنترل هزینه، تسهیم هزینه و غیره نیازمند نرم افزارهای ERP برای مجتمع خودشون هستن تا در جهت ارتقای سطح درآمد برندهای تجاری که منجر به ایجاد افزایش درآمد مالک مجتمع تجاری و همچنین ارزش افزوده برای مرکز خریدشون میشه بتونن گام های موثری بردارن و همراه همیشگی مستاجرانشون باشن 

win-win

نمونه ی شاخص بحث مطرح شده مرکز خرید harrods هست که میتونین مشاهده کنین مدیریت مجتمع به چه صورت عمل میکنن...

در کنار دیدگاه شرکت های بزرگ و مطرح معماری و سازنده به مجتمع های تجاری،

میتونم بگم اکثر مجتمع های تجاری موفق و بنام دنیا برای موفقیتشون نیازمند همراهی مستمر با برندهای تجاری خرده فروشی که مستاجرشون و در واقع شریک تجاریشونن هستن.








علی خویه

www.khooyeh.com

گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   


 
.
.
 '
.
 
.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی