مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش

مشاوره فروش، مشاوره مهندسی فروش، ارتقا فروش، افزایش فروش، تشکیل تیم فروش،

مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش

مشاوره فروش، مشاوره مهندسی فروش، ارتقا فروش، افزایش فروش، تشکیل تیم فروش،

توضیحات عکس
مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش
مدرسه بازاریابی و فروش ایران و آکادمی فروش و بازاریابی ایران ، متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس حاصل نمایید..


معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
09123998027
09034991194
تماس با استاد علی خویه
09122991608
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام @alikhoobeh و @drmall
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
پیوندها

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸ ب.ظ

Unknown

اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای  شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


برچسب‌ها: مهندسی فروش مویرگی, مهارتهای فروش مویرگی حرفه ای, 16 ساعت, مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی در شرایط ر, مفهوم بازاریابی و فرآیند آن
ادامه مطلب
[ دوشنبه یازدهم شهریور 1392 ] [ 19:59 ] [ مشاور بازاریابی ]

دپارتمان تخصصی بازاریابی و فروش

Special Department of Marekting and Selling

(SDEMS)

سیستم فروش و مشاوره حرفه ای

کلینیک تخصصی بازاریابی و فروش


برچسب‌ها: علی خویه, مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور و برندهای معتبر م
ادامه مطلب
[ پنجشنبه هفتم شهریور 1392 ] [ 23:37 ] [ مشاور بازاریابی ]

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۲ ، ۲۲:۰۸
علی خویه
پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷ ب.ظ

مشاور فروش


1- مشاوره بازاریابی یکی از شرکت های بزرگ مواد غذایی و خوراکی

2- مشاوره بازاریابی و برندسازی یک شرکت معتبر صنعتی

3- مشاوره بازاریابی و تبلیغات یک شرکت معتبر مواد غذایی

4- مشاوره بازاریابی و فروش یک شرکت معتبر پوشاک

5- مشاور بازارابی چند تن از مدیران عامل مطرح کشور

6- مشاور بازاریابی و فروش چند شرکت مطرح

7- مهندسی فروش و بازاریابی چند موسسه خدماتی مختلف


برچسب‌ها: مشاوره بازاریابی, مشاوره فروش, مشاوره برند, مشاوره تحقیقات بازاریابی, مشاوره مهندسی فروش
ادامه مطلب
[ یکشنبه نوزدهم آبان 1392 ] [ 14:35 ] [ مشاور بازاریابی ]

به نام او که همه هستی از اوست

مشاور بازاریابی و فروش

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران

 بازاریابی، فروش، روابط عمومی وتبلیغات

نویسنده و مترجم:

مهندس علی خویه و فهیمه احمدی

www.khooyeh.com

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1390

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات

کتاب مشاور بازاریابی  

فهرست برخی از مطالب کتاب:

·         مشاور
برچسب‌ها: کتاب مشاور بازاریابی, وظایف مشاوران بازاریابی, دپارتمان مشاوره بازاریابی, سبک های مشاوره بازاریابی, روش های مشاوره بازاریابی
ادامه مطلب


برچسب‌ها: کتاب مشاور بازاریابی, وظایف مشاوران بازاریابی, دپارتمان مشاوره بازاریابی, سبک های مشاوره بازاریابی, روش های مشاوره بازاریابی
[ شنبه هجدهم آبان 1392 ] [ 11:28 ] [ مشاور بازاریابی ]

-برگزاری چندین دوره کارگاه آموزش و سمینار در سطح کشور با عنوان مدیریت پارتیزانی بازاریابی پارتیزانی و چریکی فروش پارتیزانی و چریکی

- ارایه خدمات مشاوره به چندین برند معتبر کشور

- شروع به همکاری با چندین شرکت معتبر در موارد آموزشی و مشاوره ای

- شروع و خاتمه چندین پروژه بزرگ مشاوره بازاریابی فروش تبلیغات و روابط عمومی

- برگزاری چندین کارگاه آموزشی با عناوین مختلف در مورد اصول و فنون مذاکره ، مدیریت فروش مویرگی، تکنیک های ویزیت و فروش مویرگی، استراتژِی های فروش، مدیریت ارتباط با مشتری CRM ، بازاریابی پیشرفته، فروش در شرایط بحران و ..

- راه اندازی و استقرار چندین سیستم مهندسی فروش

- راه اندازی و استقرار چندین سیستم توزیع و فروش مویرگی

- راه اندازی و استقرار چندین فروشگاه های زنجیره ای مختلف

-مدیریت ومهندسی بازاریابی و فروش چندین شرکت معتبر در سراسر کشور

-سخنرانی در سمینار بین المللی توزیع و پخش

- سخنرانی در سمینار مدیریت فروش

- اجرای چندین پروژه اجرایی در زمینه بازاریابی، فروش و تبلیغات برای برندها و شرکت های خصوصی و غیر خصوصی در سطح کشور



برچسب‌ها: مشاوره آموزش تحقیق اجرا, مشاوره بازاریابی و فروش, تحقیقات کسب و کار, مهندسی فروش و اجرای برنامه های عملیاتی فروش و بازا
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]
معاینه و تشخیص درست نیمی از معالجه و درمان است. همیشه در جلسات مشاوره خود به شرکت های مختلف به این مساله تاکید می کنم که باید دلایل اصلی مسائل و مشکلات مدیریت، کاهش فروش، عدم بازاریابی مناسب، عدم تبلیغات اثربخش، نارضایتی مشتریان و .... مشخص شود مشاور بازاریابی مانند یک دکتر متخصص باید دلیل اصلی درد و بیماری را تشخیص دهد حتی اگر این موضوع زمان زیادی از سازمان بگیرد . معاینه یک سازمان کار راحتی نیست اگر مشاوری همان جلسه اول بگوید که مشکل شما این و آن است به نظر من مانند پزشکی می ماند که سریع و بدون دقت تشخیص داده است، یک مشاور حرفه ای، دکتر سازمان، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی و تبلیغات و فروش، مانند یک دکتر دلسوز باید بتواند با بیمار خود ارتباط خوبی برقرار نماید و حتی اگر امکان دارد باید زمان گذاشته و مانند یک مشتری درون سازمان به گشت و بازرسی و آنالیز مشغول باشد. یادم می آید سال گذشته شرکتی از ما خواست که در زمینه مشاور سازمان خدمتشان باشیم فردای آن روز یکی از کارکنان این شرکت در مرخصی بود ما به جای ایشان نشسته و خدمات ارایه کردیم تا درگیر مسائل سازمان آن شرکت شویم گاهی در پروژه های خود لازم بوده تا کت و شلوار شیک خودمان را درآورده و مانند پرسنل شرکت به داخل آنها نقوذ کرده و مشکلات و مسائل را از نزدیک بررسی کنیم . من این سوال را دارم که یک پزشک با آزمایش خون تشخیص درمان می دهد به نظر شما یک دکتر بازاریابی فروش تبلیغات CRM.IMC.QS, و ... باید از طریق چه ابزارها و آزمایشاتی باید یک تشخیص درست و صحیح داشته باشد؟ ....

یا برای تشخیص بهترین نرم افزارها و سخت افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری CRM باید چگونه به سازمان کمک کرد؟ چرا بیشتر نرم افزارهای مستقر در سازمان ها کارایی و اثربخشی ندارند؟ چرا فرایند های بازاریابی و متدهای فروش و تبلیغات شرکت جواب نمی دهند؟  یک دپارتمان بازاریابی و فروش باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چرا فروش شرکت به شدت کاهش پیدا کرده است؟ چرا مشتریان شرکت از نظر کمی و کیفی کاهش داشته است؟ چرا تبلیغات شرکت اثربخش نمی باشد؟ چرا بهره وری پرسنل کاهش یافته است؟ 

منبع : کتاب اصول مشاوره مدیریت  و کتاب مشاوره بازاریابی و فروش تالیف و ترجمه : علی خویه





جزوه و اسلاید های مدیریت پارتیزانی - بازاریابی پارتیزانی- فروش پارتیزانی- بازاریابی و فروش چریکی-مدیریت چریکی- بازاریابی چریکی- تبلیغات پارتیزانی

http://uplod.ir/lzwh082uvyqv/khooyeh_partizan_mkg.pdf.htm


برچسب‌ها: مشاور مدیریت, مشاور بازاریابی و فروش, اصول مشاوره مدیریت, تکنیک های مشاور سازمان, دکتر مدیریت
ادامه مطلب


برچسب‌ها: مشاوره آموزش تحقیق اجرا, مشاوره بازاریابی و فروش, تحقیقات کسب و کار, مهندسی فروش و اجرای برنامه های
[ شنبه هجدهم آبان 1392 ] [ 11:27 ] [ مشاور بازاریابی ]

مشاور مدیریت

 اصول مشاوره مدیریت

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران مدیریت و سازمان

 تشخیص بیماری های مدیریت وسازمان ، معاینه سازمان ها، شرکت ها، موسسات و مدیران،

تشخیص بیماری های مدیریت منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی،  بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند

انواع بیماری های مدیریت، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن

نویسنده و مترجم:

علی خویه و فهیمه احمدی

مدرسان دانشگاه، مشاوران ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی

www.khooyeh.com



برچسب‌ها: اصول مشاوره مدیریت وظایف, انتظارات, شیوه اجرا, تکنیک, تاکتیک
ادامه مطلب


برچسب‌ها: مشاور مدیریت, مشاور سازمان, مشاور شرکت, مشاوره و مهارت های مشاوران, تشخصی بیماری های سازمان و معاینه
[ شنبه هجدهم آبان 1392 ] [ 11:26 ] [ مشاور بازاریابی ]

مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی  

مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی  و فروش مجازی

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران

 بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی  ، فروش مجازی، روابط عمومی وتبلیغات اینترنتی

نویسنده و مترجم:

مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1392

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی ، فروش، تبلیغات و ارتباطات

 

فهرست برخی از مطالب کتاب:

  • مشاور کیست مفاهیم اساسی
  • مطالعه موردی...
  • مشاور مدیریت کیست
  • مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی  کیست


برچسب‌ها: مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
ادامه مطلب
[ شنبه یازدهم آبان 1392 ] [ 12:46 ] [ مشاور بازاریابی ]
فرایند مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران 

1- شناسایی کامل شرایط بحران، دلایل ، قوت، ضعف، فرصت ، تهدید

2- جلوگیری از تصمیمات عجولانه در شرایط بحران و جلوگیری از دام های فروش و بازاریابی در شرایط بحران

3- طراحی مدل های بازاریابی نوین و مدرن

4- طراحی سیستم های خلاق و نوآور بازاریابی و فروش

5- طراحی برنامه ها و استراتژی های بهبود

6- آمادگی زیرساخت های ضد بحران بازاریابی و فروش

7- طراحی استراتژی ها و سیاست های کشف بازارهای جدید

8- تکنیک های وتاکتیک های پیشروی در بازاربحران


برچسب‌ها: مشاوره در شرایط بحران, مشاور بازاریابی در شرایط رکورد, مشاور فروش در شرایط سخت و دشوار, مشاور افزایش فروش, مشاور نوابغ فروش
[ سه شنبه بیست و ششم شهریور 1392 ] [ 14:4 ] [ مشاور بازاریابی ]
معاینه و تشخیص درست نیمی از معالجه و درمان است. همیشه در جلسات مشاوره خود به شرکت های مختلف به این مساله تاکید می کنم که باید دلایل اصلی مسائل و مشکلات مدیریت، کاهش فروش، عدم بازاریابی مناسب، عدم تبلیغات اثربخش، نارضایتی مشتریان و .... مشخص شود مشاور بازاریابی مانند یک دکتر متخصص باید دلیل اصلی درد و بیماری را تشخیص دهد حتی اگر این موضوع زمان زیادی از سازمان بگیرد . معاینه یک سازمان کار راحتی نیست اگر مشاوری همان جلسه اول بگوید که مشکل شما این و آن است به نظر من مانند پزشکی می ماند که سریع و بدون دقت تشخیص داده است، یک مشاور حرفه ای، دکتر سازمان، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی و تبلیغات و فروش، مانند یک دکتر دلسوز باید بتواند با بیمار خود ارتباط خوبی برقرار نماید و حتی اگر امکان دارد باید زمان گذاشته و مانند یک مشتری درون سازمان به گشت و بازرسی و آنالیز مشغول باشد. یادم می آید سال گذشته شرکتی از ما خواست که در زمینه مشاور سازمان خدمتشان باشیم فردای آن روز یکی از کارکنان این شرکت در مرخصی بود ما به جای ایشان نشسته و خدمات ارایه کردیم تا درگیر مسائل سازمان آن شرکت شویم گاهی در پروژه های خود لازم بوده تا کت و شلوار شیک خودمان را درآورده و مانند پرسنل شرکت به داخل آنها نقوذ کرده و مشکلات و مسائل را از نزدیک بررسی کنیم . من این سوال را دارم که یک پزشک با آزمایش خون تشخیص درمان می دهد به نظر شما یک دکتر بازاریابی فروش تبلیغات CRM.IMC.QS, و ... باید از طریق چه ابزارها و آزمایشاتی باید یک تشخیص درست و صحیح داشته باشد؟ ....

یا برای تشخیص بهترین نرم افزارها و سخت افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری CRM باید چگونه به سازمان کمک کرد؟ چرا بیشتر نرم افزارهای مستقر در سازمان ها کارایی و اثربخشی ندارند؟ چرا فرایند های بازاریابی و متدهای فروش و تبلیغات شرکت جواب نمی دهند؟  یک دپارتمان بازاریابی و فروش باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چرا فروش شرکت به شدت کاهش پیدا کرده است؟ چرا مشتریان شرکت از نظر کمی و کیفی کاهش داشته است؟ چرا تبلیغات شرکت اثربخش نمی باشد؟ چرا بهره وری پرسنل کاهش یافته است؟ 

منبع : کتاب اصول مشاوره مدیریت  و کتاب مشاوره بازاریابی و فروش تالیف و ترجمه : علی خویه


برچسب‌ها: مشاور مدیریت, مشاور بازاریابی و فروش, اصول مشاوره مدیریت, تکنیک های مشاور سازمان, دکتر مدیریت




برچسب‌ها: حرف های یک مشاور مدیریت, دکتر مدیریت, دکتر بازاریابی فروش و تبلیغات, مشاور بازاریابی اینترنتی, مشاور بازاریابی مجازی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۲ ، ۲۲:۰۷
علی خویه