مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش

مشاوره فروش، مشاوره مهندسی فروش، ارتقا فروش، افزایش فروش، تشکیل تیم فروش،

مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش

مشاوره فروش، مشاوره مهندسی فروش، ارتقا فروش، افزایش فروش، تشکیل تیم فروش،

توضیحات عکس
مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش
مدرسه بازاریابی و فروش ایران و آکادمی فروش و بازاریابی ایران ، متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس حاصل نمایید..


معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
09123998027
09034991194
تماس با استاد علی خویه
09122991608
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام @alikhoobeh و @drmall
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
پیوندها

تبلیغات

به کلیه فعالیتهایی که توسط یک صادر کننده (به طور مستقیم یا غیر مستقیم) جهت ترغیب کلیه خریداران یا خریدارانی خاص به خرید کالا یا خدمات صادر کننده از میان محصولات یا خدمات سایر شرکتها که به صورت محلی و یا از خارج انجام می گیرد، اطلاق می گردد.

عوامل تعیین کننده نوع تبلیغات:

1- فراهم بودن امکانات مالی

2- میزان رقابت

3- نوع محصول مربوطه و قیمت خرده فروشی آن

4- روش فروش

5 - نوع بازار


ادامه مطلب
[ ۱۳٩۱/٧/٤ ] [ ۱:٥٢ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com ]

عدم استفاده از مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات چه زیانی به سازمان شما خواهد زد...

اشتباهات عدم استفاده از مشاور بازاریابی....

چرا مشاوره بازاریابی؟....

چرا سازمان ها شرکت ها موسسات و مدیران از مشاوران بازاریابی استفاده نمی کنند....

برخی از مدیران ، بعلت برخی تصورات نادرست ، اصولاً تمایلی به استفاده از خدمات یک مشاور بازاریابی ندارند . برخی

از این دلایل نادرست عبارتند از :

فوت کوزه گری شاید تنها مهارتی است که با هیچ علم و برنامه ریزی نمی توان بدان دست یافت. لازمه دانستن فوت کوزه گری و قلق های کار، تنها و تنها تجربه است که در طول زمان به دست می آید.

کسب و کارهای کوچک هم مثل هر فعالیت اقتصادی دیگری رونق نمی یابند، مگر با داشتن استراتژی و برنامه ریزی.مسلما کسانی در این عرصه موفق خواهند بود که قدرت برنامه ریزی بهتری داشته باشند و بتوانند آن برنامه ها را به طور دقیق پیاده کنند.
در این میان، اما، از آنجایی که انسان جایزالخطاست، اشتباهاتی هم می تواند از جانب افراد سر بزند که این اشتباهات حتی می تواند موجبات نابودی کسب و کار را فراهم کند. اشتباهاتی که اگرچه پیش پا افتاده به نظر می رسند، اما مرتکب شدن آنها عاقبتی جز مرگ کسب و کار ندارد. مشاوران هیچ فایده ای هم اگر نداشته باشند می توانند جلوی زیان ها و ضررها و آسیب های سازمان و شرکت شما را گرفته و مانند یک پزشک از عواقب استفاده از یک دارو یا غذای خاص شما را آگاه کنند همانطور که مراجعه هفتگی یک بار به پزشک دندانپزشک یا آزمایش ماهیانه خون بدن ما می تواند تا پایان عمر از زیان ها و آسیب های جدی جلوگیری کند مراجعه هفتگی و ماهیانه به یک پزشک بازاریابی و مشاور مدیریت بازاریابی و فروش در جای خود فواید بسیاری خواهد داشت.
در این بخش  به عواقب ناشی از عدم استفاده از مشاوره بازاریابی می باشد آشنا می شوید که می تواند کسب و کار شما را به راحتی و سادگی از میان ببرد

1-      فوت کوزه گری را خوب بلدم
فوت کوزه گری شاید تنها مهارتی است که با هیچ علم و برنامه ریزی نمی توان بدان دست یافت. لازمه دانستن فوت کوزه گری و قلق های کار، تنها و تنها تجربه است که در طول زمان به دست می آید. اما تمامی فوت های کوزه گری را کوزه گر نمی داند چون آنقدر درگیر ساختن کوزه بوده که غافل از فروش کوزه هایش است و هرکسی را بهر کاری ساخته اند هیچ تولید کننده نمی تواند ادعا کند که من بازاریاب و فروشنده خوبی هم هستم بازاریابی و فروش


ادامه مطلب
[ ۱۳٩۱/٧/٢ ] [ ۱٢:۳٩ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com ]

مشاور بازاریابی کسی است که مهارت های چند گانه داشته باشد خود نیز از تجربیات اجرایی خوبی برخوردار بوده باشد مشاور خوب صرفا یک فرد با مدرک دانشگاهی و تحصیلات عالیه نمی باشد یک مشاور بازاریابی خوب باید گرم و سرد بازار را چشیده و آب و خاک بازار را از نزدیک دیده باشد ....

[ ۱۳٩۱/٦/٢٧ ] [ ٧:۱۳ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com ]

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۴
علی خویه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی