دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ق.ظ
استقرار دپارتمان بازاریابی و فروش در شرکت ها
استقرار دپارتمان
بازاریابی و فروش در شرکت ها
توسط علی خویه
مولف و مترجم اولین کتاب دپارتمان بازاریابی و فروش در ایران
مدرس دانشگاه، مشاور مجری شرکت های معتبر، عضو انجمن های ملی و بین المللی ،
بابیش از 15 سال تجربه اجرایی
اهمیت راه اندازی
واحد دپارتمان بازاریابی و فروش در شرکت
ها
تهیه و تالیف : علی
خویه ، مشاور و مجری دپارتمان بازاریابی و
فروش در ایران
www.khooyeh.com
09122991608
09372991608
مدرس دانشگاه، مشاور و
مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش
ایران
مولف و مترجم 11 عنوان
کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب
مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب
حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و
مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه
مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور، مدرس و مجری
پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک
در سطح کشور
عضو
انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
مولف و مترجم اولین کتاب دپارتمان بازاریابی و فروش در ایران
مدرس دانشگاه، مشاور مجری شرکت های معتبر، عضو انجمن های ملی و بین المللی ، بابیش از 15 سال تجربه اجرایی
اهمیت راه اندازی واحد دپارتمان بازاریابی و فروش در شرکت ها
تهیه و تالیف : علی خویه ، مشاور و مجری دپارتمان بازاریابی و فروش در ایران
www.khooyeh.com
09122991608
09372991608
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
۹۴/۰۱/۰۳