مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش

مشاوره فروش، مشاوره مهندسی فروش، ارتقا فروش، افزایش فروش، تشکیل تیم فروش،

مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش

مشاوره فروش، مشاوره مهندسی فروش، ارتقا فروش، افزایش فروش، تشکیل تیم فروش،

توضیحات عکس
مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش
مدرسه بازاریابی و فروش ایران و آکادمی فروش و بازاریابی ایران ، متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس حاصل نمایید..


معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
09123998027
09034991194
تماس با استاد علی خویه
09122991608
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام @alikhoobeh و @drmall
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
پیوندها

مشاور و مدرس توزیع و پخش مویرگی هیبریدی شاهرگی گرم و سرد

دکتر علی خویه

پخش هیبریدی یا خودرو هیبریدی؟

دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر پخش ایران moyragi.ir

Khooyeh.ir

 

خودرو هیبریدی خودرویی است که برای حرکت کردن از ترکیب دو یا چند منبع مجزای قدرت استفاده می‌کند. در بیشتر موارد از این نام در اشاره به خودرو برقی دوگانه استفاده می‌شود که در سیستم پیشرانه آن‌ها یک موتور درون‌سوز (معمولاً بنزینی) در کنار یک یا چند موتور الکتریکی قرار دارد و خودرو این قابلیت را دارد که فقط از یکی از این منابع انرژی یا هر دو آن‌ها در کنار یکدیگر استفاده کند. انواع دیگری از خودروهای هیبریدی هم وجود دارند که از سوخت‌های دیگری چون پروپان، هیدروژن یا انرژی خورشیدی بهره می‌برند. نوع تکنولوژی به کار رفته در ساخت این خودروها بستگی به هدف طراحان خودرو دارد؛ این که آیا خودرو هیبریدی برای بهره‌وری بالاتر در مصرف سوخت، قدرت بیشتر، مسافت طولانی‌تر حرکت با یک بار سوخت‌گیری یا کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای طراحی شده‌است. این خودروها به خودروهای سبز نیز معروفند.علاوه بر آن خودروهای هیبریدی این قابلیت را دارند که طبق سلیقه راننده فقط با موتور برقی کار کنند یا فقط با موتور بنزینی و یا با هر دو موتور.

به‌طور‌کلی کلمه هیبرید (Hybrid)، به معنای مرکب یا ترکیب دو عنصر متفاوت است. گاهی خودروهای هیبریدی با خودروهای برقی اشتباه گرفته می‌شوند؛ در خودروهای هیبریدی دو موتور بنزینی (یا دیزل) و الکتریکی مکمل یکدیگرند. این در صورتی است که خودروهای برقی فقط موتور الکتریکی دارند.

 

پخش هیبریدی پخش و توزیع و فروشی است که یک شرکت پخش با ترکیب روش فروش توزیع و پخش مویرگی با شرکت تامین کننده شروع به فروش و توزیع محصولات می کند.

این کانال توزیع شامل تولید کننده و یک یا چند شرکت دیگر تحت عنوان واسطه برای توزیع محصولات می باشد. در این حالت تامین کننده، توزیع و پخش محصولات خود را به شرکت های پخش توزیع و فروش مویرگی شاهرگی یا خرده فروشی می سپارد و از تمرکز زمان و هزینه برای توزیع مویرگی محصولات پرهیز کرده و سعی در برندسازی و ایجاد هویت خاص در ذهن مشتریان است.

 

توزیع پخش و فروش هیبریدی مخصوص صاحبان کالایی طراحی شده که نیاز به تیم فروش اختصاصی برای محصولات خود را دارند. در فروش هیبریدی، شرکت پخش مویرگی یا شاهرگی برای صاحب کالا لاین اختصاصی فروش ایجاد می کند. از طرف دیگر، صاحب کالا، مسئولیت مدیریت این تیم، و سیاست گذاری های فروش را بر عهده می گیرد. بعلاوه، انبارش و توزیع، توسط شرکت پخش و توزیع مویرگی شاهرگی یا نماینده انجام می شود.در فروش هیبریدی، چند کانال، برای توزیع محصولات با یکدیگر همکاری می کنند به همین دلیل به این شیوه، کانال توزیع چندگانه multiple channels نیز می گویند.

عمدتاً، با استفاده از کانال توزیع و فروش و پخش هیبریدی ، شرکت ها از مزایای بسیاری سود می برند؛ از جمله:
-
افزایش درجه نفوذ بازار با استفاده از یک کانال جدید برای دستیابی به مشتریان جدید؛
-به دست آوردن هزینه های توزیع پایین تر به علت استفاده از کانال های مطلوب

-امکان فروش وسیع تر و گسترده تر با هزینه های کمتر

در این روش توزیع، شرکت مادر در تلاش است برنامه های خود را با سرمایه گذاری مستقیم کمتر و همچنین مدیریت عملکرد این شرکت ها پیش ببرد.

در این حالت، توزیع کننده ای که با تامین کننده اصلی در ارتباط است، برای صاحب کالا لاین اختصاصی توزیع ایجاد می کند. از طرف دیگر، صاحب کالا، مسئولیت مدیریت تیم فروش و بازاریابی و سیاست گذاری های فروش را بر عهده می گیرد. وظیفه انبار کردن و توزیع محصولات و همچنین امور مربوط به تسویه حساب با مشتریان توسط شرکت پخش واسط انجام می گردد.

مزایای فروش و پخش هیبریدی و توزیع هیبریدی

  1. افزایش تنوع سبد محصولات در پخش هیبریدی به علت تمرکز
  2. همکاری با تعداد بیشتری از شرکت های تولیدکننده و برند های معتبر
  3. بهبود سطح رضایت مشتریان به دلیل ارتباط با تولید کننده و برند معتبر
  4. قابلیت رکیب انواع روش های فروش مانند فروش تلفنی شاهرگی مویرگی سرد، گرم و امانی
  5. اختصاص پنل مربوط به هر تامین کننده به صورت مجزا ،قابلیت ارتباط با هر تعداد تولیدکننده با استفاده از پنل ارتباطی مخصوص هر تولیدکننده
  6. قابلیت اجرای طرح های ویژه فروش هر تولیدکننده به صورت مجزا
  7. تمرکز فعالیت شرکت بر بخش توزیع و انبارداری و تمرکز تولید کننده بر سیاست های فروش و برندسازی
  8. به علت مشکل منابع انسانی عدم نیاز به نیروی فروش برای شرکت پخش کننده
  9. به خاطر نداشتن اختیارات در شرکت پخش مویرگی ، پخش و توزیع هیبریدی باعث عدم نیاز به تدوین سیاست ها و برنامه فروش برای شرکت پخش کننده
  10. مدیریت و کنترل عملکرد توزیع به صورت سیستماتیک و پوشش انواع سیستم های پخش و تعامل و ارتباط بیشتر با تولیدکنندگان
پخش مویرگی فروش مویرگی

بیست پرسش اساسی درباره پخش هیبریدی فروش هیبریدی توزیع هیبریدی.

Moyragi.ir

Moyragi.blogfa.com

توزیع هیبریدی چیست؟

پخش هیبریدی چیست؟

فروش هیبریدی چیست؟

Khooyeh.ir

  1. فروش پخش و توزیع هیبریدی چه فرقی با فروش پخش و توزیع مویرگی دارد؟
  2. فروش پخش و توزیع هیبریدی چه فرقی با فروش پخش و توزیع شاهرگی دارد؟
  3. فروش پخش و توزیع هیبریدی چه فرقی با فروش پخش و توزیع گرم دارد؟
  4. فروش پخش و توزیع هیبریدی چه فرقی با فروش پخش و توزیع سرد دارد؟
  5. فروش پخش و توزیع هیبریدی چه فرقی با فروش پخش و توزیع زنجیره ای و خرده فروشی دارد؟
  6. فروش و پخش هیبریدی چه فرقی با فروش پخش مویرگی دارد؟
  7. فروش و پخش هیبریدی چه فرقی با فروش پخش مویرگی دارد؟
  8. برای استقرار سیستم پخش و توزیع هیبریدی باید چه امکاناتی داشته باشیم؟
  9. چرا شرکت های به سوی توزیع پخش هیبریدی و فروش هیبریدی حرکت می کنند؟
  10. پخش هیبریدی فروش هیبریدی توزیع هیبریدی چه مزایایی دارد؟
  11. نقاط قوت و ضعف پخش هیبریدی فروش و توزیع هیبریدی چیست؟
  12. چگونه می توانیم هم توزیع مویرگی داشته باشیم هم توزیع و پخش هیبریدی؟
  13. چگونه می توانیم در کنار فروش مویرگی فروش هیبریدی داشته باشیم؟
  14. چگونه می توانیم کارایی و بهره وری پخش توزیع و فروش هیبریدی را افزایش دهیم؟
  15. چرا بسیاری از شرکت های در راه اندازی فروش توزیع و پخش هیبریدی شکست خورده اند؟
  16. چه نرم افزارهایی مناسب پخش هیبریدی هستند؟
  17. چه بیماری ها و عارضه هایی گریبانگیر شرکت های پخش به ویژه شرکت های پخش و توزیع و فروش هیبریدی است؟
  18. چرا روش پخش فروش و توزیع هیبریدی در کشور ایران برعکس کشورهای دیگر از استقبال خوبی مواجه نشده است؟
  19. شرکت های پخش توزیع و فروش هیبریدی چه مسائلی را باید تحت کنترل داشته باشند و چه کارهایی باید انجام دهند تا خسارت و زیان ندیده و دچار آسیب نشوند؟
  20. مهمترین عواملی که باعث ضعف نابودی و از بین رفتن شرکت های پخش هیبریدی می گردد چیست؟

 

دکتر علی خویه drkhooyeh.ir  برای پاسخ به پرسشهای بالا در خدمت شما ست؟

کانال مویرگی moyragi.ir  و وب سایت مویرگی را دنبال کنید.

http://distribution.blog.ir/

دکتر علی خویه با 19 سال تجربه اجرایی از فروش تا مدیریت، مولف و مترجم چندین کتاب تخصصی در حوزه پخش توزیع و فروش، مشاور و مربی شرکت های معتبر پخش و توزیع در خاورمیانه و یک شرکت اروپایی برای پاسخ به پرسشهای بالا در خدمت شماست.

پخش مویرگی فروش مویرگی

راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی هیبریدی
استقرار سیستم پخش و فروش هیبریدی
توسط: دکتر علی خویه – 09122991608
Moyragi.ir
مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه، اولین مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، با بیش از 10 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،
مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی و هیبریدی در تهران و شهرستان ها
Khooyeh.com
فاز یک
راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع  و فروش هیبریدی
1-    بررسی شرایط بازار
2-    تحقیقات بازاریابی
3-    تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده
Salez.ir
4-    بررسی مشتریان
5-    بررسی رقبا
6-    بررسی توانمندی ها و نقاط ضعف سازمان
7-    گزارش تحلیلی بازار
Moyragi.ir
فاز دوم
 راه اندازی و استقرار پخش و فروش هیبریدی
1-    تعیین منابع مورد نیاز
2-    تعیین ساختار
3-    تهیه دفتر محل کار پارتیشن بندی
4-    دکوراسیون ویترین و تابلوها
5-    تجهیزات انبارداری
6-    تجهیزات لجستیک
7-    مصاحبه انتخاب و انتصاب افراد به سمت های اصلی
Moyragi.ir
فاز سوم
 راه اندازی شرکت پخش و فروش مویرگی و هیبریدی
توسط علی خویه با بیش از 10 سال تجربه اجرایی مدرس دانشگاه مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش 09122991608
1-    پیش فعالیت های ستادی و صفی
2-    تهیه لیست قیمت و قیمت گذاری
3-    تدوین آیین نامه های فروش
4-    اجزای آیین نامه فروش
5-    آیین نامه های انضباطی و سازمانی
6-    استخدام نیروهای مورد نیاز
7-    آیین نامه پورسانت
8-    آیین نامه هدف گذاری
9-    مصاحبه نیروهای فروشنده حضوری تلفنی ویزیتور
10-ضمانت نامه ها و شرح وظایف
11-آموزش نیروها
12-مسیر بندی و مهندسی تور ویزیت
13-تهیه فرم های اداری فرم سفارش کالا برگ فاکتور قرارداد
Doctorsales.ir
14-تهیه دستگاه های هند هلد و سفارش گیری دیجیتالی

17-تهیه کاتالوگ های سفارش همراه با لیست قیمت
18-تهیه ملزومات ویزیتورها
19-تهیه امکانات حسابداری و مالی
20-آماده کردن انبار و امکانات انبار
21-برنامه ریزی تولید توزیع و فروش
22-تهیه حواله های مختلف
Moyragi.ir
فاز پنجم
 راه اندازی سیستم فروش مویرگی و هیبریدی شرکت پخش و فروش مویرگی
علی خویه مشاور و مجری  شرکت های پخش و توزیع www.khooyeh.com
1-    تعیین منطقه و محل مراجعه بازاریابان و فروشندگان حضوری
2-    بخش بندی بازار و مسیر بندی تور ویزیت
3-    گردآوری اطلاعا مشتریان
4-    کنترل اعتبار مشتری
5-    رسیدگی به مرجوعیان
6-    شیوه های تسویه حساب
7-    سیستم رض
8-    شاخص های وفادارسازی مشتریان
9-
14-گزارشات تعیین وضعیت سیستم فروش
15-هزینه های اولیه راه اندازی کانال فروش مویرگی
16-سیستم کدگذاری مشتریان
17-بهینه سازی فروش ویرگی
18-برنامه های انگیزشی در شرکت های پخش و توزیع و فر
19-برنامه های انگیزشی مقایسه ای
20-برنامه های انگیزشی ارتقایی و .
Khooyeh.ir
آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش،
راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع  
mooyragi.ir
09122991608
Www.marketingdoctor.ir

پخش مویرگی فروش مویرگی

Hot sale )پخش گرم و (cold sale )پخش سرد

توزیع و پخش مویرگی

(Hot sale )پخش گرم و (cold sale )پخش سرد     (Hot sale )پخش گرم یکی از روشهای پخش مویرگی ، پخش گرم) Hot sale ( میباشد که به معنای فروش در محل مشتری است .در این روش فروشنده )ویزیتور( به همراه راننده و ماشین حامل محصولات به سراغ مشتریان رفته و عملیات ویزیت ، صدور فاکتور و تحویل بار را انجام میدهند.  در این روش هزینه نیروی انسانی و نیز هزینه حمل در مقابل پخش سرد بیشتر خواهد بود و اصطلاحا ترمز خور )میزان توقف خودرو ( در این روش چند برابر حالت پخش سرد است  چرا که در پخش سرد به ...

ادامه متن »
 

عوامل موثر بر توزیع مویرگی

مدیریت فروش مویرگی- پخش و توزیع مویرگی

ناوگان حمل و نقل:  ترابری و لجستیک یکی از عوامل اصلی و تعیین کننده در توزیع و پخش مویرگی میباشد که مسئولیت تحویل کالا در زمان و مکان مناسب به مشتریان هستند و در تمامی شرکتهای توزیع کننده کالاها وجود یک ناوگان حمل و نقل ماهر و با تجربه بسیار حیاتی است . اگر تمامی موارد در خصوص شناسایی و تامین اقلام مورد نظر مشتریان به طور صحیح انجام پذیرد ولی کالا در زمان مناسب به مشتری ارائه نشود ، مسلما موجبات نارضایتی مشتریان  فراهم خواهد شد و نمیتوان انتظار داشت که مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل و سپس به ...

ادامه متن »
 

 

راه اندازی شرکت پخش مویرگی فرآورده های گوشتی و لبنی

راه اندازی شرکت پخش فرآورده های دامی گوشت و لبنیات مشاوره تخصصی در زمینه راه اندازی شرکت پخش مویرگی تکنیک های افزایش فروش مویرگی توسعه ی کانال های فروش و مسیر بندی مویرگی دکتر علی خویه  

ادامه متن »

 

بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی، مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور و مدرس برندسازی بازاریابی و فروش صنعت آرایشی بهداشتی

برندسازی به زبان ساده دکتر علی خویه مشاور و مربی و کوچ شرکت های معتبر در زمینه برند فروش بازاریابی ۵:۰۵ مدرس کوچ مربی و مشاور فروش بازاریابی و برندسازی دکتر علی خویه   سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فروش و مهندسی فروش  حرفه ای در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی، بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی مدرس ومشاور : دکتر علی خویه www.khooyeh.ir Www.khooyeh.com: Www.marketingdoctor.ir مهارت های فروشندگان حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با جدید ترین فناوری های فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی تکنیک های مدرن فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با مدل های ...

ادامه متن »
 

 

افزایش کارایی ویزیتور ها و فروشندگان شرکت های پخش

مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوران بازاریابی، مشاور بازاریابی تبلیغات فروش و ارتباطات، مرکز مشاوره بازاریابی، وظایف مشاور فروش، کلینیک مشاور بازاریابی، علی خویه، مشاوره تبلیغات، عارضه یابی در مشاوره بازاریابی، مدرس crm، مشاور ارشد مدیر عامل، مشاوره بازاریابی اثربخش، مشاوره بازاریابی تبلیغات و فروش، مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور مدیر عامل، مشاور بازاریابی و تبلیغات، مشاور مدیریت بازاریابی، مشاور مدیریت فروش، مشاور مهندسی فروش، مشاوره روانشناسی فروش، مشاوره روانشناسی ارتباط با مشتری، مشاوره مدیریت بازاریابی، وظایف مشاور بازاریابی و فروش، وظایف مشاور بازاریابی، مشاور بازاریابی خوب، مشاور بازاریابی حرفه ای، مشاوره مدیریت، تحقیقات بازاریابی، مشاور تبلیغات، مهارت های مشاور بازاریابی، ترفند های مشاور بازاریابی، مشاوره crm، مشاوره پیشبرد فروش، مشاوره قیمت گذاری، مشاوره مدیریت محصول، مشاوره تحقیقات بازاریابی، مشاور صادرات، مشاوره تبلیغات بازرگانی، مشاور بازاریابی صادرات، سبک های مشاوره بازاریابی، تکنیک های مشاوره بازاریابی و فروش، علی خوبه، وظایف مشاور بازاریابی و تبلیغات، آکادمی مشاوره بازاریابی، کتاب اصول مشاوره مدیریت، مشاور رفتار مصرف کننده، مشاور تصمیم خرید، مشاور افزایش فروش، وظایف و مسولیت های مشاوران مدیریت، مشاوره بازاریاب، فهرست کتاب مشاور بازاریابی، اصول مشاوره بازاریابی،، مدرس برند، مشاور پورسانت، مشاور و مجری مهندسی فروش، کتاب مدیر، بیماری های بازاریابی و فروش و روش های درمان آن عار، عارضه یابی فروش، عارضه یابی بازاریابی، عارضه یابی سازمان فروش، دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ، راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صور، بازاریابی و فروش در شرایط بحران، مصاحبه با آقای علی خویه مدرس و مشاور در زمینه مدیر، مشاور مارکتینگ، مدر س بازاریابی marketing، مشاور بازاریابی marketing، تدریس بازاریابی marketing، مدرس بازاریابی و فروش marketing & sales، مدرس بازاریابی marketing، تدریس مدیریت بازاریابی، مدرس و مشاور مدیریت بازاریابی marketing، • معاینه سیستم مشتریان مشاوره

شخصا به بحث نظارت و کنترل به عنوان یکی از وظایف خطیر مدیریت بسیار پایبندم . با توجه به ذات فروش و فروشندگی ، اعمال نظارت مستمر بر عملکرد فروشنده ابتدا از جانب سوپروایزر ها و بعد مدیریت فروش رو بسیار لازم و ضروری ارزیابی میکنم و توصیه من به مدیران توزیع اعمال نظارتهای دوره ای دقیق بر عملکرد پرسنل علی الخصوص ویزیتورها است . علاوه بر مسائل اخلاقی و رفتاری که در سازمان باید حاکم باشد و جزو بدیهیات کار است ، باید این موضوع را به خاطر داشته باشیم که تامین مالی پرسنل خصوصا پرسنل فروش که با ...

ادامه متن »
 
 
پخش مویرگی فروش مویرگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی