مشاور فروش و راهکار های افزایش فروش
مشاوره فروش، مشاوره مهندسی فروش، ارتقا فروش، افزایش فروش، تشکیل تیم فروش،

دوره جامع مدیریت فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی
شرح دوره:
در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی دارد.
هدف دوره:
یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی
مدرس:
علی خویه
محتوای دوره:
مهندسی فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی ومهارتهای فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی حرفه ای (16 ساعت) |
- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی در بازاریابی؛ فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی در فرایند فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی حرفه ای؛ فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی ندگان حرفه ای. |
ابزارها و تکنیکهای فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی (8ساعت) |
- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریهAIDAS- مدل SPIN- ابزارBoomerang- تکنیک FAB |
برنامهریزی فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی (8 ساعت) |
- تکنیکهای هدف گذاری فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی ؛ پیش بینی فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی . |
مدیریت روابط مشتری (CRM) (16 ساعت) |
- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن درCRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM. |
سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و روابط عمومی (8 ساعت) |
- تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی ؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی. |
مدیریت تیم فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی (8 ساعت) |
- ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی ؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی ؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی. |
علی خویه